sâmbătă, 27 iunie 2009

CUI PE CUI SE SCOATE

M-am nascut din nimic.
Traiesc pentru, in nimic.
Mor din sau pentru nimic in spre nimic.
Eu sunt NIMIC.
Viata nu aduce, nu ia ,nu lasa nimic.
Moartea nu aduce sau aduce nimic.
Sunt NIMIC, DUMNEZEU e NIMIC, IUBIREA E NIMIC.
Daca ii dau acelasi semna matemetic nimicului , ca echivalent al absentei, al negativului fie, - minus cu minus da plus- rezultatul e mereu invers. Minus cu minus da plus.....sau cui pe cui se scoate...
Deci numai din doua nimicuri si din doua plusuri dam de ceva.
Fie esti CEVA , fie esti NIMIC , rezultatul e acelasi.
Deci alegerile nu iti ajuta la nimic!

4 comentarii:

  1. Am citit o carte despre boli,tratamente naturale etc.La capitolul alcoolism se spune:lasă cuiul la locul lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place : m-am nascut din varf de gene.
    tu ai compus versul?;;)it's a nice one

    RăspundețiȘtergere
  3. da...in afara de rubrica citate..tot ceea ce este pe aceste bloguri a iesit din "fluturarea genelor " din mine....

    RăspundețiȘtergere